Tuesday, April 27, 2010

To be continued

And after that busiest week of the year came another busy week, with two nights filled with a cappella music in the theater and lots of other activities. Meanwhile, my "to do" list has grown and is not really shortening yet...
But, today, I've finally planted strawberry plants in our garden, I've been to the travel agency to get some travel brochures (wheee! :D) and I enjoyed the beautiful weather! It's just a pity my energy level is a little low, else I could already have written two concert reviews, finished my choirs website and finally cleaned the windows...
I think reviving the blog is being continued in May ;)

2 comments:

  1. Oooohhhh! Ich will auch mal wieder die Problematik dieser Art von "Busyness" haben!
    Stattdessen stopfe ich hier schon die fünfte Woche irgendwelches Wissen in mich rein, was ich spätestens nach der Abgabe der Prüfung wieder vergessen haben werde. *seufz*
    Und Urlaubsreise planen ... *noch mehr seufz und träum*
    Wo wollt ihr denn hin?

    Alles Liebe nach Holland,
    Lena

    ReplyDelete
  2. Wir werden in diesem Sommer wahrscheinlich zum Norden reisen. Norwegen, Schweden, Finnland oder so... Genaueres wissen wir noch nicht, da müssen wir uns erst noch orientieren.

    Du schaffst das aber mit allen Prüfungen!! Ich denk an dich!

    ReplyDelete