Sunday, November 28, 2010

27 weken - Bugaboooooo

Afgelopen week voor het eerst naar de zwangerschapsbegeleiding geweest. Gewoon bij een fysiotherapeut, niks geen zweverig gedoe zoals zwangerschapsjoga. Het was erg leuk, met elf dikke buiken in een kring oefeningen doen voor spieren waarvan je niet eens wist dat je ze hebt. Erg informatief en ik denk zeker nuttig voor mij. Op mijn werk begin ik toch te merken dat het lichamelijk wat zwaarder wordt en ik let extra goed op mijn houding met bukken en tillen. Tilwerk wat ik kan voorkomen laat ik mooi aan mijn collega's over!

Gisteren zijn we op pad geweest om een kinderwagen te kopen bij iemand met een eigen bedrijfje in tweedehands Bugaboos. En we zijn geslaagd! We hebben nu een Bugaboo Cameleon van het nieuwste model (dus met rubberbanden i.p.v. luchtbanden en van die handige schuifjes om de hoogte van de duwbeugel mee in te stellen i.p.v. de minder handige draaiknopjes -- ja, we zijn nu kenners op dit gebied!) voor ongeveer de helft van de nieuwprijs. Inclusief reiswieg, buggyzit en  boodschappenmand natuurlijk. Ook nog voor een paar tientjes een voetenzak voor volgend najaar en een maxi-cosi voor in de auto erbij gekocht met adapters voor op de kinderwagen. Alles bij elkaar toch een smak geld, maar een goeie deal! De kleur is denim met rood en het ziet er echt nog als nieuw uit! 
De kinderwagen is erg compact als je hem inklapt, maar de volgende grote uitgave wordt waarschijnlijk een andere auto waar hij toch iets makkelijker inpast. Het Daihatsu Cuore tijdperk is voor ons straks voorbij.... 

No comments:

Post a Comment