Sunday, September 26, 2010

Mama Mazzeldagen

Het zijn de Mama Mazzeldagen bij Prenatal. Tot 20% korting op het gehele assortiment! Daar moeten we natuurlijk naar toe. We hebben een heleboel spullen nodig, lijkt me. En het is leuk om ideeën op te doen, toch?
Daar lopen we dan, in een overvolle winkel tussen spelende kinderen en vrouwen met nog dikkere buiken dan ik. De afdeling babykleding slaan we over, als ik daar ga beginnen, dan is het einde zoek. Nee, die kleertjes komen vanzelf wel, daar maak ik me geen zorgen over. Maar de rest! Help, wat hebben we nodig? Alles wat ik zie is leuk of handig of onmisbaar, maar de keuze is zo groot dat het me al snel duizelt en ik moet zelfs echt even gaan zitten om bij te komen. Waar te beginnen, wat nu al kopen en wat kan later nog? Wat kopen we hier, en wat zoeken we wel op een andere plek? Ik ben het helemaal kwijt. Nadat we de winkel twee keer rond zijn gelopen, belanden we in een lange rij voor de kassa met maar liefst 1 artikel. Een badstof hoes met een leuk tekeningetje er op voor om het aankleedkussen. Maar pffff, als ik zo besluiteloos blijf en telkens door de bomen het bos niet meer zie, hoe vaak moeten we dan nog winkelen voordat die baby-uitzet compleet is?
Thuisgekomen pak ik de hoes voor om het aankleedkussen uit en ik ben blij dat hij past (ja weet ik veel, misschien bestaan die dingen ook in verschillende maten?). Het ziet er heel schattig uit en ik ben helemaal blij. Ach, als ik na elke aankoop zo blij thuiskom, dan is het ook niet erg om vaak te moeten winkelen, toch?

No comments:

Post a Comment