Saturday, February 12, 2011

38 weken - Vermaak me prima!

Het is heerlijk rustig thuis en ik vermaak me prima!

Het voorjaar begint te komen. Buiten beginnen de krokussen te bloeien, binnen staan de tulpen op tafel en op zolder staat onze Azoreaanse plant te overwinteren. Deze laatste hebben we als zaadje meegenomen van onze vakantie op de Azoren in 2009. Afgelopen zomer hebben we de zaadjes geplant in de tuin en er kwam een plant uit die inmiddels zo'n 30 cm hoog is en nu zowaar begint te bloeien!!! (foto rechtsonder, klik er op om hem te vergroten)


Verder heb ik ook eindelijk eens tijd om bijvoorbeeld kaartjes te knutselen zoals de volgende (van vilt):


Wat de kleine betreft: Die begint beurse plekken te veroorzaken doordat hij/zij steeds in dezelfde houding ligt en op dezelfde plekken schopt/drukt. Af en toe is dat wat pijnlijk, maar ja. Blijf nog maar lekker even zitten hoor, want ik wil nog best twee weekjes genieten van de rust! ;)

No comments:

Post a Comment