Sunday, October 14, 2012

Buy nothing new - vervolg

Ik was dus mijn knutselkast ingedoken en kwam tot de ontdekking dat ik nog heel veel spullen heb om kerstkaarten mee te knutselen. Dus, in het kader van "buy-nothing-new" heb ik besloten om dit jaar alleen zelfgemaakte (of nog ongebruikte, ooit gekochte) kerstkaarten te gaan versturen. Materiaal genoeg, het kost alleen wat tijd. Maar aangezien ik de Sinterklaascadeautjes toch al in huis heb, vond ik het niet meer dan logisch om ook alvast met de kerstkaarten te beginnen. En onze nu ruim anderhalf jaar oude zoon vindt potloden en verfstiften ook best interessant en zorgt dus voor een persoonlijke touch van elke kaart. Zo gezegd zo gedaan. Familie en vrienden kunnen dus over 2 maanden een kaart in de volgende categorie verwachten:


Ik kwam alleen vandaag tot de ontdekking dat m'n (enige) prittstift bijna op is.... en tja.... lijm heb ik echt nodig. Morgen toch maar even naar de winkel ;)

No comments:

Post a Comment