Sunday, September 12, 2010

16 weken

Wat een heerlijk weertje gisteren!! Ter ere van Anne's 65e verjaardag zijn we met z'n elven naar Zutphen geweest en daar hebben we eerst koffie/thee gedronken in De Pelikaan en daarna hebben we een boottocht over de IJssel gemaakt in zo'n luxe sloep. Heerlijk in het zonnetje gelegen op een kussen voorop de boot en gerelaxed :) Daarna nog lekker uit eten en toen was de koek ook wel weer op. Een ietsje pietsje meer energie zou ik wel graag weer willen hebben, want zelfs na zo'n dag "niets doen" ben ik kapot. Maar, het was wel erg gezellig. En wat hebben we het getroffen met het weer!

's Avonds na thuiskomst nog even op internet gedoken, want ik heb er iets gelezen over "tintelende vingers" en dat dat ergens op duidt. En laat ik daar vanavond nou opeens last van hebben. Weer zo'n raar zwangerschapskwaaltje? Na een snelle google search vonden we dat het kan duiden op het Carpaletunnel syndroom of op een hoge bloeddruk. Tja, ok. Nou ja, na een nacht slapen is het vrijwel helemaal weg en aan het einde van de week moeten we toch weer naar de verloskundige dus dan kunnen we het eventueel nog vragen. Zal ook wel weer goedkomen. Voel me verder prima hoor! :)

No comments:

Post a Comment