Sunday, November 07, 2010

24 weken - Girls talk

Dit weekend ben ik niet thuis. Het is het jaarlijkse weekendje weg met m´n vriendinnen van de middelbare school. We zitten in een Landal huisje met internet, en aangezien er ook een laptop mee is (nee, niet die van mij), kan ik toch nog even wat schrijven. Van de 9 meiden zijn er op dit moment 4 zwanger, ik ben de eerste die straks gaat bevallen en in de twee maanden na mij zijn de andere 3 aan de beurt. Het gespreksonderwerp van het weekend is gemakkelijk te raden. Om de andere 5 dames tegemoet te komen, proberen we ook wel andere gespreksonderwerpen, maar we krijgen het toch altijd weer voor elkaar om terug te komen bij datgene wat ons leven op dit moment beheerst.
Verder staat het weekend in het teken van chocoladepepernoten en veel ander lekkers. Komt goed uit, want bij mij is de tijd aangebroken dat het babyvet gaat groeien ;) Verder hebben we gewinkeld, wat leuk was, maar ook irritant als je steeds weer een wc moet zoeken..... speaking of that - er begint nu iemand in mijn blaas te trappelen, dus genoeg geschreven voor nu! :)

No comments:

Post a Comment