Saturday, October 02, 2010

19 weken

Eerder deze week kwam manlief thuis met twee kortingsbonnen van Lief!. Dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Vandaag ging ik eens even kijken in de winkel. Het assortiment van Lief! bestaat voornamelijk uit kinderkleding, maar ze hebben ook tassen, accessoires en verzorgingsproducten. Een erg leuk winkeltje. Doordat er wel veel dingen specifiek op jongens of meisjes gericht waren, en wij niet weten wat het gaat worden, had ik mijn keuze vrij snel gemaakt. Vergeet wat ik vorige week schreef over kleding, het eerste babypakje ligt nu in de kast! Een groen truitje met lief! er op en een groen-wit gestreept broekje. Heel lang zal de kleine het niet aankunnen, want het is maat 50-56. Maar om alles op de groei te kopen, is ook niet leuk, toch? Dit worden misschien wel de allereerste kleertjes die dat trappelende kindje in mijn buik straks aan gaat hebben :D

Mama-to-be voelt zich verder goed deze week! Een druk weekje op het werk, maar toch heb ik heerlijk gewerkt en heb ik mijn energie goed kunnen verdelen, zodat ik niet weer oververmoeid het weekend in ga. Ik leer het wel ;)

No comments:

Post a Comment